.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از فرهنگیان نمونه مازندران
آيين تجليل از ‪۵۹۹‬معلم و مدير نمونه مازندران با حضور مدير كل برنامه ريزي دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش و استاندار مازندران روز يكشنبه در اردوگاه دانش آموزي شهيد بادله ساري برگزارشد.

آيين تجليل از ‪۵۹۹‬معلم و مدير نمونه مازندران با حضور مدير كل برنامه ريزي دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش و استاندار مازندران روز يكشنبه در اردوگاه دانش آموزي شهيد بادله ساري برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين مراسم از چهارمعلم و مدير نمونه كشوري، ‪ ۳۶۴‬معلم نمونه استاني ، ‪ ۱۶۲‬مدير نمونه شهرستاني ، ‪ ۳۶‬معلم،مدير و مدرس نمونه استاني و ‪ ۳۳‬پيشكسوت منتخب استاني تجليل شد.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در سخناني با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مطهري گفت : امروز همه آحاد مردم به خصوص قشر تحصيل كرده و متفكر ايران با هر جهت و خط مشي سياسي و اجتماعي به فكر سربلندي اسلام و الگو شدن ايران در دنيا هستند.

وي تصريح كرد:امروز دانشمندان جوان كه دست پرورده و شاگردان شما معلمان نيز هستند توانسته‌اند ايران اسلامي را در دنيا سرافراز كنند.

استاندار و رييس شوراي آموزش پرورش استان مازندران ادامه داد: آموزه ديني و معرفت اسلامي در كنار علم موجب تربيت جوانان مومن و متعهد در كشور مي شود و معلمان محوري‌ترين نقش را در اين مقوله دارند.

شفقت دربخش ديگري‌ازسخنانش درگزارش فعاليت شوراي آموزش وپرورش مازندران گفت:نهضت نمازخانه‌سازي در مدارس، نوسازي مدارس، تشكيل ستاد مسكن‌فرهنگيان و توجه ويژه به مطالبات فرهنگيان از جمله كارهاي اين شورا بوده است.

استاندار مازندران از عدم مشاركت معلمان در فعال كردن شركت تعاوني فرهنگيان انتقاد كرد و ادامه داد: شركت‌هاي تعاوني ، بنگاههاي اقتصادي معتبر و خوبي براي درآمد زايي ، رونق معاملات و نيز اشتغال هستند.

به گفته شفقت به رغم آنكه واگذاري سهام دولتي به صورت واقعي در حال انجام است، اماهنوز مردم اين منطقه به صورت جدي وارد عرصه سرمايه‌گذاري نشده‌اند.

در ادامه اين مراسم "نصرت الله فاضلي" رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: علم و دانش جايگاه والايي دارد و امروز دشمنان با اختلاف مانع پيشرفت علمي ايران مي‌شوند.

وي با تبريك به معلمان نمونه و گراميداشت ياد وخاطره شهيد مطهري افزود:
مهارت آموزي ، گسترش فضاي آموزشي ، افزايش مشاركت عمومي و ايجاد شور و نشاط در جامعه اموزشي از برنامه‌هاي آموزش وپرورش است.

رييس سازمان آموزش وپرورش مازندران ، معلمي را بر افروختن چراغ هدايت و دانايي دانست و گفت: شهيد مرتضي مطهري بعد از قرن‌ها دكترين اسلام را مدون كرد.

مازندران داراي ‪ ۵۸۰‬هزار دانش آموز و افزون بر ‪ ۵۴‬هزار فرهنگي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.